Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Повернення/обмін товару проводиться за рахунок покупця.

Для повернення товару необхідно звернутися в
центр обслуговування покупцівза телефонами:

Повернення товару від юридичної особи та фізичної особи – підприємця

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливе у центрі обслуговування покупцівабо дистанційно через компанію-перевізника «Нова Пошта».

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер;
  • лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
  • видаткову накладну (копію);
  • товар, який повертається, належної якості.

У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.

Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.

Юридична особа або ФОП із товаром, який повертається, та підготовленими документами на повернення має звернутися у центр обслуговування покупців.

Повернення товару через перевізника «Нова Пошта» можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження.

Останні відгуки